onsdag 8 december 2010

Dag 19 – Detta ångrar jag


Jag ångrar att jag inte utbildade mig direkt efter gymnasiet, men jag hade förmodligen valt fel utbildning och dessutom så hade jag då inte träffat min nuvarande sambo, fått världens finaste son och haft världens bästa jobb. Så egentligen så ångrar jag mig inte.

Utmaning.
Utmaning dag 01.
Utmaning dag 02.
Utmaning dag 03.
Utmaning dag 04.
Utmaning dag 05.
Utmaning dag 06.
Utmaning dag 07.
Utmaning dag 08.
Utmaning dag 09.
Utmaning dag 10.
Utmaning dag 11.
Utmaning dag 12.
Utmaning dag 13.
Utmaning dag 14.
Utmaning dag 15.
Utmaning dag 16.
Utmaning dag 17.
Utmaning dag 18.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant blogg.

Stine Elise sa...

Kjææære Karolina! Idag fikk jeg pakke, de fiiineste julekort :D Tusen takk skal du ha, det blir fine kort vi skal sende ut til familie og venner i år! :D

Kjempegøy å vinne! Stoor klem fra oss :D

Sandra sa...

Oj vilka fina moln! Nu längtar jag till sommaren.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails