torsdag 21 oktober 2010

21 oktober 2009


Så här sig vi ut för exakt ett år sedan. Då hade vi precis flyttat in i lägenheten i Oslo och sonen slutade amma strax efter. Två små tänder hade han, nu är käften full med sylvassa gaddar som gärna bits. Jag hade blond page, nu är jag en naturlig rufs med pannlugg. Då var jag mammaledig, idag har jag fast jobb. Annars är nog det mesta sig likt, plus tio kilo. Sängen står dock i vardagsrummet för att sonen ska kunna sova bättre - vilket han dock inte gör.

Tänk vad tiden går fort, även när man har sömnbrist.
Jag har beställt en almanacka så jag kan njuta av varje dag. För livet är värt att njutas, när man har sådana vackra barn att se efter och pussa på när de är dundersjuka.

Fac ut vivas.

9 kommentarer:

Daniel sa...

Tiderna förändras med mot det bättre, hoppas vi!:)

Ulrika sa...

Nej det har jag inte men jag brukar ha avokado i sallad. En annan favorit är vitlöksbröd med skagenröra och avokado :)

Why E sa...

nixpix, längre söderut..

Lady Thirty sa...

vilken härlig bild!
bra val av almanacka - en sån har jag :D

Darksess sa...

Vad söt bild :)

Ivana sa...

Vilket fint inlägg!

Prinsessanadia sa...

Jag hade nog inte vågat stoppat in mitt bröst i någons mun som har tänder. I alla fall inte i någon som inte förstår att bröst ska man vara försiktiga med ;)

Sasha sa...

Ja, mycket händer på ett år, ibland är det stor skillnad, och ibland är det lite skillnad.

Beckymams sa...

Nyyyydeli bilde! Skikkeli stappfullt av kjærlighet! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails