söndag 5 december 2010

Dag 16 – Min första kyss


Jag har inga bilder av han jag delade min första kyss med, så det får bli en pussbild av familjen B (fröken K försöker förgäves få namnet fru B, men det tar lite tid [och tid är pengar]). Med första kyss så menar jag inte små löjliga pussar från en pojkvän du hade i två dagar när du gick på lekis, jag menar första kyssen som i tonårstiden.
Min första kyss som jag minns (förutom att jag hånglade i några veckor med en kille som var extremt lik Nick Carter i Backstreet Boys) klart och tydligt var den kvällen jag blev tillsammans med min första pojkvän som man kan läsa om här. Med risk för att avslöja honom för mycket och vad vi gjorde så ska jag hålla detta inlägg simpelt.
Vi satt ute på balkongen på en av alla fester och försökte vinka till hans vän som bodde rätt över gatan. Jag vet inte hur länge vi bara satt där och tittade på varandra och pratade, lite smått stelt. Då kom min allra bästa vän ut på balkongen och sade: "OK, jag ska hjälpa er. Du, fröken K, du gillar herr E, och du herr E, du gillar fröken K. Så, då var det klart. Kyss varandra nu!"
Och det gjorde vi. Lite trevande i början, men han var en av de bättre som jag hittills har kysst.

På första plats kommer såklart min nuvarande sambo. Han kysste mig en kväll för över sex år sedan, och jag får fortfarande små blixtar i pannan när vi möter varandra i en kyss. Och det är goda blixtar.

Utmaning.
Utmaning dag 01.
Utmaning dag 02.
Utmaning dag 03.
Utmaning dag 04.
Utmaning dag 05.
Utmaning dag 06.
Utmaning dag 07.
Utmaning dag 08.
Utmaning dag 09.
Utmaning dag 10.
Utmaning dag 11.
Utmaning dag 12.
Utmaning dag 13.
Utmaning dag 14.
Utmaning dag 15.

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart! Och underbar bild <3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails