tisdag 23 november 2010

Dag 04 – Det här åt jag i dag


Inte hamburgare, men...

Frukost intogs som vanligt på jobbet. En fralla med ost och ett glas äppeljuice.
Efterrätt till det blev två vitaminbjörnar och ett glas c-vitamin. Jag vill inte bli sjuk igen.
Vatten.
Lunch strax efter 11.30 (då hela förmiddagen var ett enda stort stress) var kalkonbullar med indisk currygryta. Jättegott brunt ris och massor med morötter, minimajs och sockerärter blandat i grytan. Till det ett glas vatten.
Vatten.
Vatten.
Vatten.
Så kom då övertid.
Ett glutenfritt kex som jag fick av grannkollegan. Jättegott.
Gick på Mix och köpte fralla med ost och skinka plus en Coca Cola. När man inte dricker varken kaffe eller the så blir det en riktig kick när koffein blandas med socker, och två timmars övertid gick i ett nafs.

När jag kom hem så åt jag upp min son, för han var så söt och ropade på mig inifrån sovrummet.


Utmaning.
Utmaning dag 01.
Utmaning dag 02.
Utmaning dag 03.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails