torsdag 2 december 2010

Dag 13 – Den här veckan


Den här veckan har inte varit en speciellt bra vecka. Förra veckan däremot, då var jag på topp. Jag tränade, jobbade övertid, julstädade, betalade räkningar och julshoppade. Det var en extrem vecka. Jag var inte hemma förrän åtta-nio på kvällen varje dag. När jag tänker på det, så kanske förra veckan är skyldig i hur jag mår denna vecka.
Hädanefter ska jag ta lagom aktiva veckor.
Så min vecka är inte intressant, som alla andra utmaningar jag skrivit om.

Utmaning.
Utmaning dag 01.
Utmaning dag 02.
Utmaning dag 03.
Utmaning dag 04.
Utmaning dag 05.
Utmaning dag 06.
Utmaning dag 07.
Utmaning dag 08.
Utmaning dag 09.
Utmaning dag 10.
Utmaning dag 11.
Utmaning dag 12.

3 kommentarer:

k sa...

Men du har säkert rätt i att din vecka kan vara resultatet av förra veckan. Så tycks det bli för min del också, allt som oftast. Hoppas nästa blir bättre då! Och trevlig helg!

Stine Elise sa...

Lekkert! Jeg er helt forelsket i bilder med slike refleksjoner bak, bokeh altså :D digg!

Stine Elise sa...

Lekkert! Jeg er helt forelsket i bilder med slike refleksjoner bak, bokeh altså :D digg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails