onsdag 1 december 2010

Dag 12 – I min handväska


Jättetråkigt inlägg.

Fotoguiden, att läsa på bussen till och från jobbet.
Plånbok.
Sminkväska, som innehåller mer tamponger och smärtstillande än smink.
Tumvantar.
Kortnyckel, så jag kommer in på jobbet.
Alla tidigare tentor från kursen jag tog på BI.
Teckning från sonen.
Post-itlappar.
Penna.
Fotsvettsborttagare, har legat där i flera år. Dags att ta bort den kanske.



Utmaning.
Utmaning dag 01.
Utmaning dag 02.
Utmaning dag 03.
Utmaning dag 04.
Utmaning dag 05.
Utmaning dag 06.
Utmaning dag 07.
Utmaning dag 08.
Utmaning dag 09.
Utmaning dag 10.
Utmaning dag 11.

3 kommentarer:

therese - seul.blogg.se sa...

Ser att du gillar att fotografera.
Var gärna med och tävla på min blogg där du kan vinna ett presentkort på fotoprodukter hos sumopix värde 300 kr =)

missM sa...

Vesker er fantastiske! Man får plass til alt man trenger og litt til :)

Sandra sa...

Att det kan få plats så mycket i en väska. Min är så liten att jag bara får plats med mynt, haha!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails