lördag 4 december 2010

Dag 15 – Mina drömmar


Jag har dagdrömmar och mardrömmar. Mina dagdrömmar kan också vara mardrömmar, men de är lättare att skaka av sig då det bara är att tänka på något annat. Morötter till exempel. Vid en illasinnad dagdröm börjar jag tänka på varför jag började dagdrömma om morötter och återgår till det verkliga livet.
Mina drömmar om framtiden kan variera. Vissa dagar vill jag bo i Småland och ha ett litet hus med veranda och trädgård. Där ska körsbärsblommen alltid blomma på träden. Andra dagar vill jag bo i en loftslägenhet med tillgång till studio och utepool på taket, där jag har planterat palmer. Hoppsan, jag bodde visst i varmare strök.
Jag kan drömma om att resa, om att vara ekonomisk oberoende och hjälpa de som inga pengar har. Jag kan drömma om längre hår, om Vira Blåtira eller kroppkakor som jag aldrig mer vill äta.

Utmaning.
Utmaning dag 01.
Utmaning dag 02.
Utmaning dag 03.
Utmaning dag 04.
Utmaning dag 05.
Utmaning dag 06.
Utmaning dag 07.
Utmaning dag 08.
Utmaning dag 09.
Utmaning dag 10.
Utmaning dag 11.
Utmaning dag 12.
Utmaning dag 13.
Utmaning dag 14.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails