fredag 31 december 2010

Årskrönika 2010



I januari var jag nervös för att gå på intervju för ett nytt jobb (som jag nu är fast anställd på).
I februari saknade jag min lillasyster.
I mars ville jag ha sällskap på bussen och fick oväntat besök.
I april var jag på konfirmation och lät kameran lufta sig.
I maj längtade jag efter att fotografera så jag fick ont i magen.
I juni fotograferade jag massor, och hade hemma-hos reportage.
I juli tipsade jag om billigt och bra smink.
I augusti fotograferade jag mina vackra systrar, gick på hårdrocksklubb och var på rollspel.
I september fotograferade jag ett sminkuppdrag
I oktober var jag på Hurts i Stockholm, och bodde på femstjärnigt hotell.
I november antog jag en utmaning som jag inte gjorde färdigt.
I december tittade jag på Pippi som åt godis tills det sprutade ur öronen.

2011 blir ett bra år, ett bättre år.
Gott nytt år!

1 kommentar:

Anonym sa...

~~♥~~Gott nytt år~~♥~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails