måndag 18 oktober 2010

Weekend i Sverige


Jag och min familj var på Sverigebesök i helgen som var. Vi lämnade den lille i familjen hos sin mormor och styrde mot Stockholm, med en snabb visit hos frisören på Tuna Park. Fröken K 2.0 är nu närmare än någonsin.

När vi kommit fram till huvudstaden dumpade vi bilen och tog in på Hotel Sheraton för en natt. Sängen var fantastisk, men jag kunde ha varit utan smulorna i byrån och den trasiga lampknappen på toaletten.

Så gjorde vi oss iordning för en tjusig kväll. Jag hade på mig min nyinköpta kavaj dagen till ära, den andas lite 80-tal minsann.

Vi dinerade på Kho Phangan , efter att ha väntat i nästan en timme på att få ett bord. Maten var utsökt och vi ångrade att vi tagit en förrätt då huvudrätten var så stor att vi rullade vidare mot Medborgarplatsen.

Vi sto i en timmes kö även vid Debaser med höga förväntningar på vad som skulle ske.

Förbandet Noonie Bao var över förväntan bra, och jag ska försöka se om jag hittar dem på Spotify. Den ena sångerskans röst var helt fantastisk!


Och så äntrade de scenen! Hurts i mitt hjärta. De spelade till och med en cover på Kylie Minouges bästa låt Confide in me. Kan det bli bättre?

Hemresan var inte alls lika trevlig som resten av helgen, men varför tänka på det när man kan minnas allt det goda i livet!?!

4 kommentarer:

k sa...

Det låter som en mycket trevlig helg! Vad skönt med lite partid!

C sa...

Snygglo!!! WOW!

Anonym sa...

Låter som en riktigt bra helg! Tummen upp! Förstår att brevet till mig inte är prio ett och de är absolut ingen fara. jag har inget bråttom. De kan ta mig ett par veckor att få ihop ett svar och då kan jag ta den tiden utan dåligt samvete. Ingen press, ingen stress. Vi ska ju göra de här för att de är kul. Kram

Emilie sa...

Lät ju jättetrevligt, men var bor du någonstans egentligen då?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails