fredag 18 september 2009

Nice day for a white wedding


Idag ska vi resa till Sverige. 37 mil i en bil med en unge som hatar att sitta fastspänd. Det ska bli lagom roligt. Jag hoppas att han sover lite i alla fall så slipper vi drygt fem timmar med skrik och gråt.
Imorgon är det bröllop. Min bästa vän gifter sig, och jag ska vara brudtärna. Jag hoppas få knäppa lite kort under dagen, det är inte ofta man får ta bilder av väldigt uppklädda och vackra människor. Total outfit från mig får ni efter bröllopet. Jag vill inte avslöja för mycket nu innan bröllopet, men skorna har ni ju redan sett.
Det är nästan så jag längtar efter att få gifta mig själv. Jag har inte tänkt så mycket på det alls, jag är inte ens förlovad.


Idag blir det ett riktigt tråkigt inlägg. Jag känner att jag inte får ihop orden på rätt sätt. Det är för mycket att tänka på som ska göras idag innan vi åker, så jag känner mig ganska disträ.
Önska mig lycka till på bilfärden och jobbet som brudtärna.

2 kommentarer:

Beckymams sa...

Så fin ny header du har laga! Impressed :) Bruke vel photoshop du sekkert.. :p

Kos dåkk i bryllup, å go kjøretur. Lite tips, æg bruke å sitt baki sammen me Eline når vi kjøre. Åsså har vi oppdaga at ho digge musikk, så da e d bærre å vreng opp radion :p

Be Inspired -inredning och design sa...

Men gud,tack så hjärtligt vännen!!! Kramar sofie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails