måndag 14 september 2009

Oh my god!


Jag hittade ett par skor att ha till bröllopet på lördagen. Jag säger bara mums! De matchar min klänning, och jag kommer glänsa massor, men absolut mindre än bruden. Men wii, jag älskar skorna! Min sambo hittade en jättefin kostym på Dressman, och det är en investering i sig, den kan han ha i många år framöver.
Nu ska jag göra en hemmagjord peeling och peela fötterna och resten av kroppen så att jag är mjuk och go lagom till lördag. Är det bröllop så är det!

2 kommentarer:

Caroline sa...

hmmm.. peeling. kanske man skulle prova på! fötterna ska iaf filas! ;) haha! herre gud.... att man inte fixar mer egentligen. naglarna ser heeeelt förskräckliga ut tex. börjar iaf få bort exemen på fingrarna och det är ju alltid nått! ;)

Fröken K sa...

Ja, jag är helt värdelös på att fixa mig. Gjorde ingenting före jag fick barn, och definitivt ingen efter heller. Haha.
Ja, vi peelar oss ikväll. :) Synd bara att vi inte satt bredvid varandra med ett glas vitt/rött nu. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails