tisdag 15 september 2009

Sniff sniff


Nu känner jag mig fräsch som den friskaste ros. Peelingen igår hjälpte min hud att få tillbaka lite fukt och lyster. Jag stod i en varm dusch och hällde socker, mjölk och olivolja på kroppen. Jag som aldrig gjort en peeling i hela mitt liv - det kändes lite absurt - men efteråt var det skönt. Hade jag fått en kram efter att jag kommit ur duschen så hade jag garanterat flugit upp i taket, så hal var jag.
Jag väntar spänt på ett paket som kanske kommer med posten imorgon. Jag hoppas hoppas hoppas att det kommer innan fredag, då blir fröken K lycklig.
Jösses, peeling, nya skor, paket med hemligt innehåll. Har jag blivit intresserad av skönhet och hälsa? Jag som knappt kan stava till skönhet, än mindre sminka mig eller göra en fläta.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails