tisdag 15 september 2009

Fråga


Jag gick till frisören för att få lite färg i håret, bli lite finare. Jag gick dit med hopp om ljusa slingor, men frisörskan och jag pratade lite om vad jag ville göra, och det slutade med att vi bestämde oss för att göra två olika färger. En färg var en ljusare form av det jag redan har, och en lite rödaktig färg. Hon använde folie, vilket jag aldrig har använt förut. Det var mycket skonsammare för hårbotten i alla fall, men jag vet inte om det var bättre. För det första så ser jag nästan ingen skillnad nu, och jag tycker egentligen inte att jag fick något mer än lyster i håret. För det andra så kostade det en jävla massa pengar. Betalade 940 kr för de två olika slingorna, och så sade hon att hon var tvungen att klippa bort en hårtuss och göra håret lite rakare. 150 spänn till.


Missförstå mig rätt, jag gillar färgen, men jag hade velat ha något mer markerat. Mer färg. Så jag får väl gå tillbaka dit och färga håret istället för att slinga det. Då blir det i alla fall lite bättre, och jag slipper min råttfärg.

Frågan är då, slängde jag pengarna i sjön på något som jag i slutändan inte är nöjd med?

3 kommentarer:

Heidi (fra TP) sa...

Gå tilbake og si at du er veldig misfornøyd med det du har fått i forhold til det du har betalt.

REKLAMASJON!

De må ta deg som kunde på alvor, og er du ikke fornøyd med jobben deres, så er det deres jobb å sørge for at du blir det :)

Lin sa...

tycker det ser rött och fint ut! :)

Stine Elise sa...

Hei, takk for kommentaren, det var koselig å høre at du likte det!

Ser du har vært hos frisøren du også, og jeg ville GARANTERT ha klaget altså. Hvis du ikke er fornøyd, selvfølgelig..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails