måndag 21 september 2009

I do


Nu har vi kommit väl hem från bröllopet i helgen. Det var ett jättevackert bröllop med ett jättevackert brudpar. Nu har jag lust att gifta mig. Show me the money!
Jag fick chansen att ta några fina bilder på dem båda, jag har aldrig fotograferat ett bröllop förut. Nu är jag ju sämre än en amatör, men man måste ju lära sig någonstans.
Tillbaka till vardagen igen, vi är trötta efter resan, cirka 100 mil på drygt två dagar. Jag har bestämt mig för att stanna hemma idag. Orkar inte gå någonstans, även om jag behöver gå ut och röra på fläsket. Jag har nämligen börjat gå upp lite i vikt igen, efter att amningen fick ner mig på 65 kilo. Jag har förstått att jag måste äta oftare. Ibland blir det bara middag, ingen frukost eller lunch alls. Det är ju inte bra. Jag behöver hålla förbränningen vid liv.

Njut av några finfina bilder på helgens bröllop.


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails