torsdag 17 september 2009

Billigt smink


Idag fick jag paketet jag väntat i många dagar på. Sminket från e.l.f. låg fint i brevlådan och väntade snällt på mig. Bilden ovan visar lite av det jag beställde. Det var en mascara, fem verktyg såsom rougeborste och franskam och lösögonfransar också, och allt kostade 200 kr. 8 stycken varor för 200 kr, och frakten är inkluderad i priset. Är det inte fantastiskt så säg!
Tipset fick jag från Drea. Hon inspirerar mig på fler sätt än ett. Duktig flicka.
Jag sminkade mig lite med concealern, läppglanset och ögonskuggan för att se hur det satt och hur allt kändes (det satt bra och det kändes bra också), och eftersom jag är den egoist som jag är så tog jag en bild för att visa hur fiiiiin jag blev.
Hrm.


1 kommentar:

Katarinaz sa...

Jag älskar sminket hos elf brukar beställa ofta:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails