söndag 13 februari 2011

Those were the days


Gårdagen var en fin lördag. Jag startade dagen med att vara först i träningsstudion där jag cyklade som en idiot och gick sedan hem och åt smörgås med ägg och avokado. Hela dagen rasade förbi i full fart med lek och skoj. Helt plötsligt skulle jag gå på fest. I målade ögonfransar och tuperat hår gick jag i kylan med Rieslingvin i min väska och min 450D över axeln. Det blev många bilder, några inte lika bra som andra. Men jag fick äntligen fotografera!
Idag är det Mors dag i Norge. Jag har fått tulpaner, Coca Cola på glasflaska och några timmar för mig själv medan jag städat loss i lägenheten.
Kort fattat: två vackra dagar fulla med glädje. Veckan som kommer blir en helvetesvecka, men jag stoppar undan söndagsångesten och njuter av att det faktiskt inte är måndag på flera timmar.

3 kommentarer:

Caroline sa...

Det låter verkligen som en toppenhelg! Väl behövd och väl förtjänad! Puss

missM sa...

Så herlige helgedager det høres ut som du har hatt! Det kan man like :)

// Tusen takk for hint om hylle. De selger dem på byporten (hjerte) Koster litt, rundt 1000kr, men har så lyst på en slik, så nå skal jeg inn til Oslo å se nærmere på dem!!! :D

Sofie sa...

Glädje är fint.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails