onsdag 9 februari 2011

Förtydligande


Fac ut vivas är inte en livsstilsblogg, det är en vardagsblogg. De olika stilarna går inte att jämföra med varandra, tycker jag. Jag läser många livsstilsbloggar, och drömmer mig bort, men för att komma tillbaka till verkligheten så har jag ett par rejäla käftsmällar till vardagsbloggar också. En liten dos av bägge två är alldeles lagom tycker jag. Att konstant gå runt och vara sminkad till tårna, bara gå på fester hela tiden och ta fotografier av vackra människor fungerar en stund. Sedan måste jag bara påminna mig själv med att de som skriver bloggen också bajsar, har überdåliga dagar och är avundsjuka de med. Annars skulle jag bli tokig om jag var tvungen att hålla jämna steg med de vackra bloggerskorna.

Nej, på Fac ut vivas är det äkta vara. Om man vill läsa något annat så är man välkommen att klicka vidare till nästa blogg. Om man är nöjd med det man läser, så får jag bara tacka och bocka och önska välkommen åter!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar att läsa om hur de är i vardagen hos andra. Hur skit trött man är, hur omöjliga ens barn är, att man är arg, trött, sjuk osv. Och sen att man fick en tecknng av sitt barn, har fikat med en vän, tagit ett underbart kort eller fått ett härligt brev. Härligt och ärlig vardag. Kram

anna sa...

åh, behåll dina fina ögon :) äh, det var en kommentar om hur fet jag blivit. jag är sjuk och gick upp 14kg på två veckor, men sen hittade dom felet och jag har visserligen inte gått ner... men jag står still. valde att radera kommentaren eftersom personen inte ens kunde stå för vem den var. Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails