onsdag 6 oktober 2010

Professionell


Jag har fått fast jobb, om det nu är någon som inte har hört talas om det. Jag har fått fast jobb. Fast jobb betyder mer frihet, mer ansvar och mer möjligheter. Det betyder också att jag måste inhandla nya kläder, för man vill ju se professionell ut när man sitter bland kollegor med många arbetsår (läs: erfarenhet) på nacken. Nya kläder kommer inte få mig att bli mer erfaren, eller låta mig klättra i karriären. Det kommer däremot få mig att må bra och se bra ut.
Men, jag behöver tips och råd på vad jag ska inhandla. Kommentarer mottages tacksamt!!!

Nya kläder, och ny frisyr kommer snart. Kanske en helt ny fröken K.

Fröken K 2.0.

2 kommentarer:

k sa...

Grattis, vad kul! Och självklart måste du ha nya kläder;). Det finns ju inget bättre tillfälle eller bättre anledning.

Camilla sa...

Vad skönt att få ett avbrott i vardagen och få träffa goda vänner. Det är du värd! :)

(Råkade ta bort din kommentar istället för att publicera den :( Så klantigt!)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails