tisdag 5 oktober 2010

Bekänna färg


Här ska det klippas och klistras. Jag har bestämt mig för att min son ska få ett likadant hus hemma som han har på dagis, där fotografier på alla familjemedlemmar klistras fast på stora ark. Jag inhandlade allt i lördags och insåg att jag var dålig på att planera, men eftersom jag är van med dålig planering så tänkte jag snabbt ut ett nytt sätt för att få det bra gjort.
Nu återstår det bara att framkalla bilderna som ligger hemma hos sambos vän som var snäll nog att rädda bilderna vid den stora hårddiskkraschen. Jag vill ha en ny dator.

Förhoppningsvis blir resultatet så pass bra att jag vågar visa det här i bloggen. Intill dess får alla bara hålla tummarna av spänning.

2 kommentarer:

Elin sa...

Jag blir tokigt nyfiken på den där konstruktionen. Om du inte vill lägga ut ditt hus, kan du inte fotografera det han har på dagis? Jag är pysselsugen.

Hoppas ni mår bra, allesammans!
Kram.

Lady Thirty sa...

åh vad spännande! :) hoppas vi får se resultatet!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails