söndag 10 oktober 2010

Den tionde i tionde år tvåtusentio


Denna helg har dedikerats åt dessa damerna. De kom till mig i fredags kväll med vin, svenskt lösgodis och bröd. Vi konsumerade tillräckligt med alkohol för att spendera hela lördagen i sängen. Idag åkte de hem i mörkrets skydd.
En helg går så fort. Vilken tur att jag ska till Stockholm i helgen som kommer. Då får jag verkligen påfyll för alla de gånger jag saknat dem.

I övrigt har jag haft körkort i tio år idag. Tiden går så fort.

Jag skulle önska att jag hade ork och tid att gå ut och bara fotografera hela dagen idag, men känner jag mig själv rätt så kommer jag inte utanför dörren.

1 kommentar:

nathalie sa...

hej ! svara rätt på frågan i min blogg så du får en länkning :) lycka till !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails