tisdag 29 juni 2010

Curly


Jag har sett på video efter video efter video på hur man lockar håret med hjälp av en plattång. Tänkte nämligen vara lite sommarfin i lördags då vi skulle på grillfest hos vänner.
Egentligen skulle jag har filmat mig när jag försökte locka håret, för det slutade med en hel del svordomar och en och en annan tår (ja, jag har PMS tror jag). Det var helt omöjligt för mig att få till en enda lock. Jag vred och vände på den förbannade plattången, men håret blev om möjligt ännu rakare. Det fungerade inte på mig, eller så har jag missuppfattat allt vad gäller dessa tre videor.
Jag är verkligen värdelös på att vara kvinna.

Lockarna fick jag göra med min locktång som tar oändligt mycket längre tid. Och inte ens då blev det bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kanske är sugen på att börja brevväxla med mig? Säg till i så fall för de vore jätte kul. Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails