söndag 10 januari 2010

Dance your ass off


Här kommer ännu ett suddigt kort från mig. Jag var på inflyttningsfest igår, med tapas och utgång på House-klubb, och jag tog med mig systemkameran. Det togs inte så mycket kort som jag hade velat, men jag hade så roligt att jag glömde bort det totalt, och då är jag väl förlåten?
Herren till höger är en gammal vän till min sambo, och grejen till höger med axellångt hår är jag. Det blir aldrig några bra bilder på mig, de bästa är bilder där man inte ser att det är jag.
Fick tillbaka lite välbehövlig energi. Jag fick vara mig själv för en stund, och inte mor. Det gjorde att jag kunde leka lite extra med min son idag, även om jag varit lite seg. Men man blir ganska seg när det bjuds på sangria till välkomstdrink.
Salut!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är verkligen skönt att inte bara vara mamma jämt. De behöver man verkligen. Komma ihåg vem man är under mamman. Även om jag önskar att jag fick vara mamma oftare än vad jag är... Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails