torsdag 12 november 2009

Working out


Jag vet inte om jag ska låta bilden tala för sig själv eller inte. Detta är naturligtvis en bild som är tagen samtidigt som den jag hade i blogginlägget igår. Jag har utövat pilates idag igen, med en grinig son på ryggen och benen. Han fick kex och satt sådeles tyst och tittade på mamma som vevade med armarna så diskret som det bara går att göra när man ska sträcka ut armarna så mycket man kan. Det är nämligen så att det är ganska god insyn i denna lägenhet. Det vet jag bara för att jag ser väldigt bra in i andra lägenheter, och om jag ser dem så ser dem nog mig. Jag får bara hoppas att hela raden av lägenheter sitter tryggt på jobbet medan jag viftar och sträcker.
Detta med tio gånger som jag har fixerat mig på betyder inte att jag ska sluta med pilates om sju dagar, nej, det betyder bara att det ska bli lite lättare då och att den inre styrkan ska bli lite starkare. De säger på filmen att det ska gå lite lättare efter tio dagar, man ska se resultat efter 20 och efter 30 gånger har man en ny kropp. Jag tror så mycket jag vill på det, men det skulle ju vara kul att testa om det verkligen fungerar.


När det gäller det där frisyrtipset som jag skrev om i förra inlägget, så gjorde jag nog fel. Jag duschade på kvällen och lade mig med frisyren, men när jag tog ut det på morgonen så var det fortfarande lite fuktigt, och därmed var frisyren ingen frisyr.
Så kan det gå när inte haspen är på!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails