onsdag 11 november 2009

Skriva av sig lite


Min son fick sova i sängen i natt, vilket resulterade i "sova nästan hela natten, i alla fall (med små sparkpauser i mammas ansikte) från 1 till 6". Jag däckade tillsammans med honom under förmiddagsluren och var sedan seg hela dagen. Bestämde mig för att leta rätt på min älskade pilatesDVD och sträcka mig lite.
Sagt och gjort, det gick bra. Fick avbryta några gånger då Emil var på väg uppför ryggen på mig och jag inte klarade av att balansera oss bägge.
Ska hem till Kungsör nästnästa helg och stanna där i en hel vecka. Har lust att träffa gamla vänner, så jag ska samla energi så jag orkar flänga runt varje dag. Och så ska jag gå på begravning.
Intresseklubben antecknar.
Felicitas tipsar om frisyr i ett inlägg som jag inte kan länka till, men jag tänkte prova och se om jag klarar av att få det lika fint som henne. Håll tummarna för att det blir lockar i håret imorgon.

Och håll tummarna för ett vettigare inlägg nästa gång.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails