lördag 14 november 2009

Det blev Herkules


Idag har jag varit ensam med min son hela dagen. Sambo har jobbat dubbelt, och det innebär att jag också måste göra det. Jobba som mamma alltså.
Så jag glömde helt enkelt bort att göra lite pilates idag. Dumt nog. Gick istället lång promenad med fisen som sov i barnvagnen i exakt 28 minuter. Han sov alltid en halvtimme förut, och ibland sov han en timme eller två i barnvagnen. Synd för mig som fick vänta tills han vaknade, jag kan inte bära vagnen tre våningar upp själv. Så det är rätt skönt att han sover 28 minuter, då slipper jag frysa röven av mig varje dag vi trillar tur.
Nej, det får bli pilates imorgon istället. Då ska jag schasa ut alla manliga personer ur lägenheten och visa grannarna hur man viftar med armar och ben.

2 kommentarer:

Lin sa...

Vad duktig du är som tagit tag i träningen! Kämpa på!!

Fröken K sa...

Tack Lin!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails