lördag 14 november 2009

Ät upp det


Jag får säkert äta upp det här, men jag tycker faktiskt att pilatespasset jag gör har blivit lite lättare sedan första gången jag gjorde det. De säger på skivan att olika saker är olika jobbigt på olika dagar, och det har dem rätt i. Fast idag var det lätt att göra allt.
Men det kan förstås bero på att far och son låg och sov djupt i sovrummet medan jag fick sträcka mig hur mycket jag ville åt alla håll.

Idag ska vi äta sallad och när sonen har lagt sig så ska vi moffa lösgodis och dricka dricka. Oh, så jag längtar.

2 kommentarer:

FURNISH.etc inredningsblogg sa...

Vilka härliga foton du har här på bloggen, och såå charmigt med de små texterna ;) Me like!

Svar; Ja den lila färgen verkar hålla i sig i år också, tycker jag ser mycket lila julpynt i butikerna i år också. Ha det gott! Kram Emmy

Fröken K sa...

Tack tack. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails