söndag 15 november 2009

Snö = jul?


Denna bild får mig att tänka på julen. Förra året gick jag med bebis i magen och längtade och trånade efter jul, i år har jag missat den känslan. Det är ju bara lite mer än en månad kvar till jul, och känslan är inte där ännu. Lustigt.
Vi firar vartannat år hos min familj, och vartannat år hos min sambos familj. I år blir det Norge, till min mors stora besvikelse. Jag måste medge att jag tycker att det ska bli lite småtråkigt att sitta i Norge hos sambos föräldrar (även om de är supermysiga) när ingen av hans andra syskon ska dit. Det är liksom därför vi har valt vartannat år. Så min sons första jul firas utan tomte, utan andra barn, och utan köttbullar.
Vi får helt enkelt se till att det blir både tomte och köttbullar, andra barn har han ju ingen glädje av ännu.

Men jag tror detta blir en fantastisk jul, för jag har världens bästa unge att fira med!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails