söndag 15 november 2009

Scream for a cleaninglady


Detta är fröken K i ett nötskal. Trycker du på bilden så blir den större och du ser bättre alla dammtussar i hörnen.
Jag måste medge att jag är urusel på att städa. Men! Jag har blivit mycket bättre sedan jag fick barn, och bara några minuter efter att denna bild togs så var det mesta borta och min son kunde krypa överallt igen.
Dammsugaren är i full fart. Påslös. Jag hatar min dammsugare och ska byta så fort jag kan till en som kan samla upp skiten i påsar istället för att man ska behöva rensa filtret varje gång man har dammsugit.

Förresten, Scream ska komma i del fyra och del fem. Jag väntar med spänning, så länge det är originalskådisarna.

3 kommentarer:

Inspirera Mera sa...

Jag blir alltid lika förvånad hur fort det blir stökigt här hemma och då är vi bara två. Det lär bli ännu stökigare den dag vi skaffar barn :)
Kram Sandra

Ann-Louise sa...

Haha helt klockren bild! Känner igen det där.:)

Fröken K sa...

Sandra: Jo, det är som ett trollslag, när ungen börjar kunna röra sig så säger det bara poff och det är brödsmulor överallt. Till och med i den rena tvätten.

Ann-Louise: Skönt att det finns fler av oss som sorterar i högar för att sedan ignorera.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails