fredag 6 november 2009

Show me the money


Det blir en himla massa tips på denna blogg just nu, men det är bara för att jag saknar inspiration själv.
Min favoritfotograf ska börja med lifestylebilder! Han har ett julerbjudande som nog är lite skonsammare för plånboken såhär runt juletider. 1 timme för 2500 kr, och då får man en cd-skiva med på köpet med alla bilder.
Åh, jag önskar att jag hade 2500. Då hade jag inte bara fått fina bilder på mig och min söta familj, utan också en inblick i hur en professionell fotograf arbetar. Två flugor i en smäll.
Jag avundas de som beställer en session i detta nu.

Någon som känner sig extra givmild idag?

1 kommentar:

Katarinaz sa...

Elf är billigt och superbra smink :)
jag blev så sugen så jag la en liten beställning efter att jag skrev i din blogg:)

Några av mina favo produkter är:

*Duo Eye Shadow Cream(bra som bas under ögonskuggan)
*Custom Eyes (undebara ögonskuggor har nästan alla färger)
*Therapeutic Conditioning Lip Balm (bästa läppbalsamet jag provat och så doftar läpparna så gott)
*French Manicure Sets (fin nyans)
* make up brushes ( är väldigt bra)
*Nail Polish ( man får mycket för priset och färgerna är underbara)
*Mineral Eyeshadow (lite dyare men jag gillar dom även det nya märket studio deras mascaror är bra dock tar dom snabbt slut)
*Studio Eyebrow Kit (jag har medium)

Hoppas du tycker om tipsen kan ifall du vill lägga upp ett kollage av de produkter jag har från elf och lägga upp i bloggen?

Ha det fint
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails