torsdag 5 november 2009

Read my friend


Jag måste ju tipsa om några nya bloggar som jag snubblat över. Nu när det snöar och barnvagnsdäcket har punka så blir det inomhus för min del. När sonen sover så städar jag med ena halvan av kroppen och vilar med den andra.
I skuggan av ett världsarv fotograferar små gubbar i "vardagssituationer" med en humoristisk ton. Jättebra att se på när man är på humör för att le.
Underbaraclara lever ett skönt liv med hund och man ute i ett torp ( rätta mig om jag har fel) med sina stök i köket och fina kläder. Jag vill lära mig baka hennes bullar och ha hennes pelargoner i köksfönstret.
Bloggrecension skriver recensioner om andra bloggar. Jättebra att ha om man är på utkik efter nytt läsmaterial.
Osamlade tankar och Brolings bebis har barn som är födda under samma månad som min son. De skriver faktiskt lite om utveckling, vilket är jätteintressant för mig.

1 kommentar:

Caroline sa...

Har snabbspanat lite på "I skuggan av ett världsarv" - skön blogg! Tänk vad en del har tid...
Kul att du börjat blogga igen!
Kärlek!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails