onsdag 30 september 2009

En etta


En dag kvar. Sedan får vi nycklarna till lägenheten och kan börja flytta in. Första lasset går då, när vi åker in för att hämta nycklarna och inspektera lägenheten.
Jag kommer sakna denna lägenhet, men inte för att jag tycker att den är fin, men för att det var min första lägenhet som jag ägt. Vi har dessutom tapetserat i vardagsrummet helst själv, så jag har bott i en lägenhet med mina tapeter. Det är lite speciellt.
Bilden visar en ljusstake som jag köpte i Smögen när vi var där i somras. Jag hittade den i en liten inredningsbutik, och gick och kramade den i en timme medan jag tittade på allt annat som fanns där. Jag är helnöjd med den, men skulle gärna ha en till. Antingen en till ljusstake som är helt lik, eller en pidestal som jag kan ställa den på. Min son vill så gärna klättra på den, men det är faktiskt inte så smart.


Vilket värdelöst inlägg. Jag hade egentligen inget att blogga om, ville bara få ur lite nervositet nu när vi är så nära flytten.
En arbetskollega ska få barn två dagar efter att min son fyllt ett år. Jag blev jätteglad, så han fick en hel påse med använda barnkläder. Jag tror han blev glad han också.

Dagens "goda gärning".

1 kommentar:

Anonym sa...

Din galning, du ska väl ha fler barn. Varför ger du bort kläder?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails