tisdag 8 september 2009

Suck


Det är lustigt hur ett litet beslut från en annan människa kan få en så utpumpad på energi. Jag har ingen lust att göra någonting över huvud taget. Jag vill inte fotografera någonting, jag vill inte äta någonting (även om jag gör det, annars blir det aj aj i magen), jag vill inte gå ut, jag vill inte sitta inne, jag vill inte sova, jag vill inte förbereda inför bröllop, tid hos terapeut eller bara för en promenad. Jag ska rycka upp mig snart, men just nu vill jag bara vara i ett sinneslöst tillstånd.

Det finns inte så många lägenheter i Oslo att välja mellan, men ärligt talat så orkar jag inte sitta och leta just nu. Jag borde göra något, men jag har inte energi nog att resa på mig.
Gråta hade varit ett alternativ, men det orkar jag inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det som är problemet?

Fröken K sa...

PMS och nej till lägenhet, som jag skrev i ett tidigare inlägg. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails