måndag 7 september 2009

No milk today


Ja ja, livet är inte alltid en dans på rosor. Det var väl inte meningen att vi skulle ha den lägenheten. Den skulle tydligen användas till de som ska renovera andra lägenheter i samma uppgång. Kan de inte hyra in sådana där baracker som andra företag gör då? Suck suck.
Då är det tillbaka på ruta ett, åka in till Oslo varje dag för att gå på visningar, med en skrikig unge i bilen, om vi hittar någon lägenhet över huvud taget. Vi kanske hamnar på gatan.
Usch, jag är på riktigt dåligt humör nu. PMS. Dessutom är jag den enda som städar i detta hushållet. Jag orkar inte göra det samtidigt som jag tar hand om barn hela dagarna.
Åh. I-landsproblem.
Idag känner jag för att skrika och slå.

Vad fan ska man göra för att det ska gå över, jag känner bara att jag blir argare och argare? Jag har ingen lust att bita ihop och gå vidare, jag vill vara arg. Egentligen vill jag vara arg på någon, skälla ut någon efter noter. Det har jag aldrig fått äran av att göra, så det kanske skulle vara skönt.
Nej, nu slutar jag skriva, annars blir det bara bajs av alltihopa.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails