måndag 4 december 2006

I don´t sleep well at all

O k e j.
Jag kanske tog i lite i förra inlägget. Men jag måste få vädra mig ibland jag med. Annars blir det lätt att jag sitter på toalettstolen och skriker ut min ångest på en söndagkväll.

Vann i poken i lördags. 450 kr. Då var jag nöjd, men den lilla fröken K i mig får så dåligt samvete för att jag vinner och därmed tror jag att alla hatar mig för det.

Nu ska jag avnjuta ett glas julebrus framför teven.
Därmed avslutas ett inlägg om absolut ingenting.

3 kommentarer:

Å sa...

Man måste inte alltid ha en poäng när man skriver. Detta inlägget var det mest ärliga inlägget jag har läst från dig. Och jag gillar det!

rakel sa...

hejhej! jag minns dig inte riktigt....hmhm. Berätta mer:)Rakel

rakel sa...

Vafasiken! är det Skogmo?? Kände knappt igen dig på bilderna:) Dig kommer jag ju ihåg såklart!!! Hur är det med dig??Bor du i Oslo alltså??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails