tisdag 14 november 2006

Nu ska det väl gå

Jag knäppte på teven för att ha lite bakgrundsljud när jag sitter framför datorn. Men på varenda kanal var det otäcka ljud. Jag vill ha en kanal med glada ljud.
Har gjort en tredagarslista på vad jag ska göra efter jobbet. Allt ifrån träning, städning och fritid. När jag tänker efter så är det inte så svårt att få tid övers när man tränat och städat. Bara man gör det i normal takt. Har så lätt för att fastna framför datorn eller teven när jag väl satt min röv där.
Vet dock inte hur många gånger jag startat med något som jag avslutat några dagar/veckor senare. Jag är helt enkelt en person som gör saker så enkelt som möjligt. Inga utmaningar. Å ett sådant tråkigt liv jag har. Jag bor i en huvudstad och har inte ens gått på en av alla de biograferna som finns en gång. Men nu får det bli ändring. Jag hoppas att det är min "jävlaranamma" som suger i magen och inte den där chokladen som jag fick av min babe innan han åkte till jobbet. Det är ju massa enorfiner i chokladen som gör mig superlycklig.

Imorgon ska jag på möte efter jobbet och sedan skulle det visst bli middag. Härligt att få se alla på jobbet i det civila, utan tusen jobb som hänger över ryggen på dem och mig. Vi får se hur det artar sig.

3 kommentarer:

Å sa...

Synd, jag har varit på allesamman. Det är ganska fina biografer här faktiskt!

Svorsken sa...

Du måste gå till biografen Gimle i Bygdøy Allé! De har en liten bar i foajén och - jodå! - det är tillåtet att ta med sig ett glas vin in i salongen!

Fröken K sa...

Å - jag borde gå på alla jag med. är lite sugen på colosseum...

svorsken - vilket bra tips! har de independentfilmer också, eller brara hollywood?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails