fredag 17 november 2006

Fultal

Hej, vad är ditt Fultal?

Dina testresultat är klara

Ditt Fultal är: 108
Du tillhör Fultalsgrupp: 5

Ditt Fultal är över Socialstyrelsens rekommenderationer.

Analys: Du befinner dig i en farlig situation. I det intervall du hamnat i har ditt fula leverne ännu inte tagit över och du prioriterar fortfarande behov, såsom hunger och sömn, högre än sexuell stimulans.
Var dock på din vakt!
Du står på tröskeln till ett svårare sexuellt missbruk. Vid fortsatt höjning av ditt fultal finns risk för att Maslows behovstrappa vänds på sin ände och ditt liv slutar i sömnbrist och självsvält till tonerna av dansband och Ibiza-disco.
Vårt råd till individer i denna situation är följande: Be kvinnor/män i din närhet använda pösiga, vita sloggitrosor. Använd själv vita, pösiga sloggitrosor.
Är du kille bör du dessutom sluta äta ägg och annan proteinrik mat samt placera en bild av Birgitta Dahl på nattygsbordet. Om inte dessa åtgärder hämmar din sexuella lust bör du låta kastrera dig eller i alla fall hoppa från hög höjd ner på ett trappräcke.
Lycka till!!!


Andra har svarat...
19% totalt tillhör denna grupp.
23% av tjejerna tillhör denna grupp.
18% av killarna tillhör denna grupp.
Medelåldern i denna grupp är 31 år


Lill-Babs: Uppskattat fultal: 146
Jonas Gardell: Uppskattat fultal: 248
Paris Hilton: Uppskattat fultal: 204

Intressant. Allt detta baserat på tre uppgifter. Jag har högre fultal än Leif "Loket" Olsson och prinsessan Madelene, men det oroar mig att vara i samma grupp som Paris Hilton.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skall man tro om detta. Det står att i din grupp prioriterar man sömn före sexuella behov. Och där finns Lill-Babs och Paris Hilton! Om de prioriterar något, så är det väl just sex.

Fröken K sa...

vet inte riktigt om allt stämmer då. :) men det var kul att läsa. eller hur?

Anonym sa...

Visst var det kul att läsa. Frågan är bara vilka kriterier man använt för att komma till ett så märkligt resultat. Hur de har fått Paris H och Lill-Babs att passa in i denna grupp är obegripligt om kriteriena har något med verkligheten att göra. Men jag tror faktiskt att du skall oroa dig mer för jämförelsen med Lill-Babs än med Paris Hilton!

Anonym sa...

Hjälp. Jag hade Bill Clinton och Lasse Berghagen i min grupp. Haha vet inte om jag ska skratta eller gråta! ;) Saknar dig Kosa. Hoppas vi ses snart! Puss o klem

Å sa...

Jag hade fultal 2, hamnade i sama grupp som ET, Margareta Winberg och ringaren i Notre Dame....

Fröken K sa...

anonymous - jo, jag borde kanske oroa mig för det istället. tur att min idol Jonas Gardell och jag är i samma grupp. hehe.

mosa - lasse berghagen? *jätteskratt* kul. jag saknar dig med.

å - ET? lustigt. har har väl inte gjort testet? *iroooonisk*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails