torsdag 2 november 2006

Nostalgia

tal om norska reklamfilmer, den här från Tine är nog en av de bästa reklamfilmer jag sett. Klicka på relaterte filer, luta dig tillbaka och njut. Första gången jag såg den så fick jag en slags nostalgikänsla (kan vara sången) och jag ville bara se den igen. Jag ääälskar när bussen vänder om.

Köpte mandariner idag. När jag satt framför mitt favoritprogram så skalade jag en och kände doften av jul. Julafton. Familjen. Jag grät nästan.
Undrar om jag är extra känslig idag? När jag slog på teven imorse innan jag skulle till jobbet så fick jag se Christina Aguileras nya musikvideo till hennes nya låt. Vet inte riktigt om jag förstått den rätt, men det har något med hennes far (i videon då) att göra. Jag klarade inte av att varken höra eller se så jag stängde av, annars hade jag börjat gråta och då hade jag fått stanna hemma från jobbet.

Ta dig samman kvinna!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails