torsdag 4 maj 2006

Yawn

Jag är alltför trött nuförtiden för att blogga. Dagarna då jag tar mig en liten stund att sitta framför datorn blir allt färre och jag orkar inte se på TV heller längre. Det finns ju ingenting som jag orkar följa. Inte ens Desperate Housewives. Eller Frustrerte Fruer som det heter på norska.
Min kamera är dum. Jag kan inte ladda batterierna för sladden verkar inte få tillräckligt med kontakt. Så jag måste skicka in den, och betala massa pengar för frakten, för NetonNet skickar inte ut förbetalda fraktsedlar om man inte bor i Sverige. Suck. Så då blir det inga fotografier på ett bra tag. Vad ska jag göra då?

Det är nästan 20 grader varmt idag. Jag vill så gärna gå och ta en kopp choklad och sitta i en park hela dagen med solen i ögonen, men det finns ingen som kan mysa med mig. Min älskling jobbar och jag har inga vänner här. Lyxproblem kanske.

Hungrig. Och less på mat. Blä för det. Ge mig mat intranvenöst.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails