torsdag 25 maj 2006

Vafalls?!?

När kommer första stora grälet i ett förhållande?
När väser man åt varandra?
När hatar man varandra i två sekunder och sedan har förlåtmig sex efteråt?

Jag och min T har varit tillsammans i två år och några dagar nu, och jag kan inte minnas något gräl som vi tagit upp igen. Våra gräl har alltid avslutats åtminstone samma dag, och sanningen att säga så är det väl mest jag som bråkat lite. T är så tyst och har väl aldrig varit speciellt högljudd av sig. Kan det bero på att han kommer från en relativt stor familj? Jag själv börjar bete mig som min mor. T säger ibland att jag låter som min mor, och eftersom jag fortfarande lider av en gapande mor så bli jag nästan ännu mer förbannad för att jag har blivit en människa jag inte vill bli.
Jag berättade stolt för T att jag hade utövat lite pilates igår och att jag skulle göra det idag med. Jaha, sade han och fortsatte se på TV. När jag sedan sagt det för femte gången så sade jag med lite högre stämma att Nä nu får du ta och duscha eller nåt, för jag ska ligga lite på golvet och fäkta med armarna så jag vill inte ha dig här då. Då blev det liv i luckan. Han anklagade (läs skrek åt) mig för att jag börjar gapa och skrika på en gång jag ville något. Sedan stormade han ut ur lägenheten utan mobilen så jag får inte tag i honom.
PMS?

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails