onsdag 24 maj 2006

Blahaablabla

Imorgon är det Kristi Himmelsfärd. Jag är ledig. Det har jag firat med ett pass Pilates hemma i min lilla lägenhet. Det gick någotsånär, jag är för svag för att klara de hårda passen, men rösten tröstade mig med att det kommer att bli lättare efter ungefär tio pass. Så jag får bara hålla igång tills jag har den där perfekta kroppen jag längtat efter ända sedan jag upptäckte att jag hade en kropp.

Lite för tom i huvudet för att få ihop ett vettigt inlägg. Längtar efter en dag med flickor och massa shopping, prat och tomma caféstolar till vårt förfogande. Pengar inkluderat.

Hade ett kort samtal med en vän för någon dag sedan. Inte hört från henne på ett tag, dispyter och sådan som kan hända hände. Efteråt var jag så glad, kunde inte sova mer än en timme under natten. Många tankar virvlade i mitt huvud. Tänk om hon och jag kan bli vänner igen. Tänk om den andra vännen och jag också kan bli vänner. Vi som inte pratat på minst ett halvår. Jag fuckar upp allt! Fuck!

Ska titta i fotoalbum och bli nostalgisk än en gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails