onsdag 10 maj 2006

Sökes

Surfar i tristess runt på andra bloggar och finner att de är så mycket mer intressanta än mina. Det spelar ingen roll om de skriver om vare sig vattkoppor, bearneisesås eller jobb. Mina inlägg är alltid så tråkiga. Ingen kommenterar och ingen läser.
Är så här arg och ledsen för att min kamera inte fungerar. Hade batterierna kunnat laddats så hade jag varit ute i Oslo och paparazzifotograferat just nu, med min lilla Avant S4.

Min älskade fick pengar idag, så det blir en tur till Sverige i helgen. Jag har fått ett jobb som varar till den 26 mars och det inkluderar att åka runt i en bil och köpa mat och hämta post och sedan laga lite mat och få bra betalt för det. Hoppas bara att min dumma mage är bättre då. Den kurrar nu så det är nog inga problem. I hope.

Min älsklings syster H fyller 30 år i år, två dagar efter mig och jag vill så gärna ge henne en fotobok. Kruxet är bara att jag ska få ihop massa kort, och det är planen i helgen att jag ska ta med mig deras lådor med kort och sortera dem. Det som verkligen stoppar mina planer är hur jag ska få in dem på datorn och skicka iväg dem. Vi har ingen skrivare, så jag vill köpa en som är alltiett. Scanner, kopiator och skrivare. Är det någon, NÅGON som kan ge mig bra tips och råd på vilken jag ska köpa? Att tillägga: har inte så stor budget.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag läser visste...

Fröken K sa...

jag vet, söta caroline. men inte fan är det många mer.

myrkyr sa...

Enl vad jag hört (och jag har inte jättekoll) så lönar det sig inte att ha skrivare hemma som kan skriva ut kort snyggt - kostar lika i längden att knata ner till en fotoaffär.

Och ang om ngn läser och kommenterar eller ej - sånt är ju helt jättesvårt. Jag har inte så många läsare men är glad för dem jag har och när några av dem kommenterar. Oftast är det när de själva blir nämnda som de kommenterar ;-) Men jag skriver egentligen mest för att hålla mitt skrivande igång, för mig själv. Givetvis blir jag mer motiverad ju fler som läser men det finns ju GALET många bloggar, så varför just följa min? Finns ju alltid bättre som sagt. Hur många läsare har du då? Vad är få enl dig? *nyfiken*

Fröken K sa...

ah, jag menade då att jag ska skicka in bilderna, inte skriva ut dem. alltså skicka dem till fotolabo som gör en bok åt mig. då kan de ju inte bli så dåligt utskrivna???

jag ser att det är folk inne på min blog, för räknaren går sakta uppåt, men jag får aldrig något avtryck. det är som om det inte varit nån där.
få läsare är två läsare. typ. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails