onsdag 10 maj 2006

Jätteglad

Åh vilken underbar dag. Varit och köpt shorts till mig själv och till min älskling. Tur för er att ni bor i ett annat land, annars hade ni både kräkts och förlorat synen på en gång hela bunten.
Jag och T gick till en park på Birkelunden och träffade massa folk där - E & E, S & M - vi grillade korv och pojkarna spelade fotboll. Lilla R var med och sprang efter bollen och bjäffade. Hur kul som helst.
MEN! Jag saknade min kamera. Kan inte sluta masa om det, det känns som om jag förlorat mitt minne eller något, det är så mycket lättare att få tillbaka alla minnen om man ser på en bild. Jag hade kunnat ta hur fina kort som helst om jag bara hade haft den med mig. Visserligen är kameran inte så bra, jag ville hellre ha en med lite bättre zoom, lite paparazziaktigt kanske.

Fuck it! Nu ska jag sitta i fönstret och se solen gå ner och dricka saft i min ensamhet. I morgon ska jag ta mod till mig och ringa E och fråga om hon vill vara med och köpa ett par fina skor till mig, hon är värsta (fjortisspråket, jag vet) bra på kläder.

Puss puss till alla. Det bjuder jag på idag, en sådan härlig dag.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails