torsdag 28 oktober 2010

Bling



Titta vilka fina örhängen jag fått av min kära sambo. Nåja, han har inte hittat på det alldeles själv, jag var tvungen att skicka länken till honom och påminna honom några gånger innan det damp ned i brevlådan. Dessutom använde han mina pengar till att betala örhängena med.
Men han har ju gjort sig besväret med att välja ut två par (han fick välja vilken färg han ville) och klicka på dem, samt lägga in adress och det slitsamma jobb som behövs för att få hem dem från internetbutiken.


Nu kan jag var übertjusig på jobb.

4 kommentarer:

Stine Elise sa...

Såå fine de var! Sånn ønsker jeg meg.. Har du link..? ;)

Stine Elise sa...

Har forresten nå sett igjennom NESTEN alle bildene dine, og du er faktisk veldig god, selvom du ikke syns det selv! Du har jo hatt mye øving, og det vises etterhvert utover jo lengere nåtid man kommer :D

Du må jo ha et bra kamera ikke sant? Det vises også. Mange av sommerbilene likte jeg godt, det var god stemning i de, og fine farger :D Jeg er jo ingen ekspert men vet jo hva jeg liker, sånnsett. :) Hehe. Du må definitvt skaffe photoshop, last det ned ;p Hihi. Så er det bare å søke etter youtube-tutorials, og øve og øve! Finn ut akkurat HVA du vil vite, så søker du på youtube etter tutorial på det. :D

Lady Thirty sa...

tjusiga!

vi får se om jag vågar kolla, vi har ju tv i sovrummet...

Beckymams sa...

Åh, nydelie øredobla! Link takk!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails