tisdag 6 april 2010

Sunny days


Det blev visst en ofrivillig bloggpaus. Först så fungerade inte fotouppladdaren här på blogger och sedan så åkte jag hem till mor och åt påskmat och godis i dagarna fyra. Så nu rullar jag runt på det nya jobbet och försöker komma ihåg all kunskap de proppar i mig.
Jag försökte mig på en photoshoot med mina fantastiska systrar. Jag ville ha lite motljusbilder, men eftersom jag inte har något linsskydd för motljus så blev många bilder lite ljusa. Vi kan kalla dem sommarbilder. Ni vet, under sommaren så går man bara och kisar för att det är så ljust ute och allt verkar se lite ljusgult ut.
Några bra bilder fick jag knäppt i alla fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härlig bild! Hoppas att ni har haft en härlig påsk! Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails