onsdag 17 mars 2010

Le soleil brille en Norvège



Det börjar kännas lite som vår. Det har varit sol varje dag nu sedan helgen och snön börjar smälta bort på gatorna. Sedan hjälper det lite när man får fina kommentarer på sina inlägg här i bloggen också. Det blir som grädde på moset och vatten på kvarn.
Denna veckan har jag: haft ont i huvudet så att ögonen och håret har gjort ont, ätit popcorn ut två olika skålar, blivit utelåst på jobbet och fixat ny nyckel, dansat med min son till alla sorters genre inom musik, gråtit över mina saknade, vackra väninnor och sovit alldeles precis lagom.

När jag inte har något mer att säga, och det absolut inte är finurligt, roligt eller inspirerande så väljer jag att avsluta detta inlägg. Må gott av min bild på solen vid Akersälven om ni inte fått tillräckligt med sol.

1 kommentar:

Caroline sa...

Snart ses vi!!! Wohooo! Pussar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails