fredag 18 december 2009

Vakna


Jag kan inte låta bli att lägga ut roliga (och självklart vackra) bilder på mina systrar och min svägerska som egentligen inte har någonting att göra med inlägget, men jag tycker att bilderna väger upp för det skitsnack jag pruttar ur mig i varje inlägg.
Sambo är nu sjuk i feber och ont i hela kroppen, och sonen har min magsjuka, men är glad som en liten sol ändå. Han ville inte sova idag, så han är fortfarande uppe och klockan är 21.30. Vi får se hur rolig han blir imorgon. Han är precis som damen på bilden ovan, full av energi som de bägge måste utnyttja till max. De reser sig upp ur sängen innan de har fått upp bägge ögonen, själv kan jag ligga och dra mig i flera timmar innan jag kan tänka mig att kliva upp.
Imorgon ska jag sova länge. Hoppas jag.

4 kommentarer:

Daniel sa...

Vilken gla energi!!

Fröken K sa...

Ja, hon är en riktig solstråle. :)

Ivana sa...

Underbar bild, det strålar liv och glädje om den!

Beckymams sa...

Åh, så tøft bilde!
Du har tatt bilde av livet, om du forstår. Skikkeli stili! :)

God jul t dæg å dine å, håpe din første jul som mamma bli så bra som du e verdt! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails