måndag 7 december 2009

Pfefferkuchen und fint sällskap


Nu är jag hemma igen, från pepparkaksbak, Stockholmsbesök och begravning. Det är otroligt hur mycket man hinner om man bara lägger manken till, och jag har egentligen inte stressat så mycket. Synd bara att jag inte hann träffa alla vänner som jag hade velat, men de finns förhoppningsvis kvar.
Jag hade 249 olästa bloggmeddelande på bloglovin', och jag hade tänkt läsa dem allesammans, men då mitt internet är otroligt trögt så hann jag inte med många innan internet kraschade om och om igen, så jag får väl sitta här och vara ouppdaterad.
Ganska skönt egentligen, har inte varit nära en dator på hela veckan, förutom då jag skulle kolla facebook om någon gammal vän ville något. När vi kom hem i lördags var det sängen med en gång, och gårdagen var dedikerad till dop, som förresten betyder knark på norska. Internet är beroendeframkallande, men det behövs bara en vecka hos mor så är man "frisk" igen.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails