måndag 7 december 2009

Kärlek


När jag bloggar, då bloggar jag ofta. Måste bara få med denna sköna bild av de bästa systrarna i hela världen. Ingen kan säga emot heller, för då måste de bevisa mig att det finns bättre syskon, och det går ju inte. De får mig att vilja bli en bättre människa, så att jag kan göra deras värld lite lättare att leva i. Jag vill att de ska vara pigga på livet, och se upp till mig som storasyster, även om jag nu kanske inte har gjort något storartat ännu. De blir min inspiration, tillsammans med min söte son. Med dem i ryggen kan jag klara allt!

2 kommentarer:

amanda sa...

Du är min idol syster! Jag älskar dig <3

Karins fotoblogg sa...

Tack snälla för din kommentar, vad glad jag blev :)

Som sagt, det är roligt att leka med en fjärrutlösare :) Klart att du ska ha en!

Ha det gott!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails