fredag 20 november 2009

Working girl


Som jag skrev i förra inlägget, så hade jag massa otaggade bilder som jag ville bli kvitt. Då låg jag på 2776 bilder som behövde hjälp med att förstå i vilken mapp de ska ligga i.
Nu har jag svettats över det en timme till, och är nu nere i 725 bilder. Det är en markant skillnad från igår, och jag är nöjd med "arbetet". Men jag har fyrkantiga ögon. Tur att jag åt popcorn innan jag satte mig framför datorn, annars hade min sambo funnit mig medvetslös på tangentbordet. Jösses, så jobbigt det var för ögonen att se på alla bilder.

Jag gillar hallgolvet mer och med. Det är lite sexigt, om man ska vara på det humöret. Men tillsammans med rött så blir det bara för mycket. Tur att vi inte ska leva hela våra liv i denna lägenhet.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails