torsdag 26 november 2009

Snögubbespel


Jag har fått julen på hjärnan. Kanske det har att göra med att jag lyssnar på julsånger hela dagarna? Hur som helst, så har jag faktiskt ett till änglaspel. Eller man kanske ska kalla det "snögubbespel"? Det är en lite mer primitiv version av änglaspelet och det låter inte pling pling, till min sambos stora lättnad.
Jag tänder spelet varje morgon medan jag och min son äter frukost och lyssnar på julmusik tillsammans. Det är skönt att kunna starta dagen mjukt, medan jag ännu kan. Ska ju ut i jobb om drygt en månad. Det känns helt overkligt, jag vill ju vara hemma med min son tills han ska flytta hemifrån. Förhoppningsvis så kan jag vara hemma lite mer efter att sambo är färdig med sin pappaledighet. Det finns ju inga lediga dagis, verkar det som.
Vi får se, kanske ekonomin inte tillåter att jag går hemma med kontantstøtte och extrajobb på kvällarna.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails